Açıklama

Merhaba,
baya uzun zamandır blogda yayın yapmama bir açıklama getirmek istemekteyim.
Bloğu 2011 yılında Danimarka'da Erasmus'dayken H&M den aldığım topuklu bir bot alışverişi sonrası yorumlarımı aktarmak için açmıştım.
Ardından bir süre sonra bloğun facebook sayfasını açtım. Linki için tıklayınız.
Bloğu ve sayfayı açmamın tek amacı gözüme çarpan detayları, benim için stil sahibi olan parçarları/görselleri paylaşmaktı. 2011 senesinden sonra sosyal medyada çok değişiklikler oldu.
Başka mecralar ve blog yazma olayını profesyonel işe çeviren kişiler oldu.

Sosyal medya dışında bende de bir hayli değişiklikler oldu ve bloğa vakit ayıramaz hale geldim.
Ben profesyonel bloggerlardan biri olmadığım ve olmayacağım için artık blogda yayın yapmayacağım.
Bazı blog sahipleri tüm zamanları ve tüm dijital imajlarını bu işler için harcıyorlar ve çok da başarılılar. O nedenle işi hakkı ile yapana bırakmak lazım (:
Bu arada instagram hesabımdan da blogda veya facebook sayfasında paylaştığım tarzda görseller paylaşmadım ve paylaşmayı düşünmüyorum. Artık bu işlerin pazarı instagramdan yürüyor ama benim için orası kişisel foto arşivi..
O nedenle sadece bloğun facebook sayfasında gözüme takılanları ve gönlüme hoş gelenleri paylaşmaya ve "detailsbyenda"yı bu renkli dünyada bu şekilde sürdürmeye devam edicem.

Takip edenlere duyrulur :)
Sevgiler,

Enda.


No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr