Vintage Elbiseler / Vintage Dress



Dolabımda çok fazla örneği bulunmasa da Vintage (eski) Elbiseler modası geçmeyen birer kurtarıcıdır diye düşünürüm her zaman.. Ne zaman birinde ya da biryerde görsem beğenmeden geçemem. 
Yaklaşan bahar günlerine ilham olsun diye size bir vintage elbise ziyafeti çekeyim istedim :)
Sizin için yapmış olduğum kombinler ve en beğendiklerim burada, tüm fotoğraflar için tık tık :)

I think Vintage Dresses is always a timeless dresses although there is not a lot piece of it in the closet .. When I saw on somebody or somewhere I always admire it. 
To get some inspiration from the days of the upcoming spring let me show you intage dress :)

Here are my combines for you and my favorites, find more in here (:










6 comments:

  1. Eskiden moda daha zarifmiş sanki ben çok seviyorum vintage ürünleri..Paylaşım için teşekkürler canım .Sevgiler..

    ReplyDelete
  2. ben de zarif buluyorum, ne demek her zaman beklerim :)

    ReplyDelete
  3. cok guzeller ben bayılıyorum bu tarza ama normal gunde gıysen delı dıye bakarlar cok uzuluyorum anca yok mezunıyet yok ozel gun dıye kısıtlanıyrsun

    ReplyDelete
  4. daha sakin olanları gündelik için uygun diğerleri de konsept partilere ya da özel bekarlığa veda gibi organizasyonlara olabilir bence :)

    ReplyDelete
  5. 3. resimdeki sarı babetleri nerde bulabiliriz?

    ReplyDelete
  6. @Adsız
    maalesef bilmiyorum, ama bi avm de ayakkabıcıları dolaşsan o modelden kesin bulursun, rengi tutmasa da DIY projeleri ile kendin yapabilirsin :)

    ReplyDelete

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr