Jean Paul Gaultier 2012 Spring / Summer Couture

Jean Paul Gaultier yeni sezon tasarımlarında Amy Winehouse esinlenmiş. Ben de onun anısına bu tasarımları sizinle paylaşmak istedim..
Jean Paul Gaultier new season designs inspired by Amy Winehouse. I also wanted to share her memory..















Back to black

 

Görsellerin tamamına detailsbyenda facebook sayfasından ulaşabilirsiniz.
You can find all images in detailsbyenda facebook page.



Defile görüntüleri Vogue Türkiye websitesinden alınmıştır.
Fashion show images taken from Vogue Turkey webpage.

2 comments:

  1. tamamen mavıye burunen tasarımı sevdım

    ReplyDelete
  2. iyi bir derleme olmuş.Kırmızılı kıza hasta kaldımm:)

    ReplyDelete

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr