HMSS14 Women / Men

H&M 2014 İlkbahar Yaz tanıtım videoları görücüye çıktı..
H & M Spring Summer 2014 lookbook videos goes on display ..



Kızın, saçı, kaşı makyajına bayıldım.
Beğendiğim kombinler ise 4, 12 ve 13 numara. 
12 numaradaki o siyah kimonomsu uzun şey benim olacaaak ve ben onu kötü emellerime adet edeceğim :)

Love the hair, makeup and eyebrow of her.
I like the outfits and 4, 12 and 13 numbers.
 On the12 outfit I really like the black kimono thing it will be minee and I'm gonna use it dirty ways ;)


Erkeğin, gülüşünü beğendim :)
Kombinlere gelecek olursa 9 numaradaki gömlek ve 13 numaradaki takım elbise bence alaa! 

I love his smile :)
And out outfits shirt in 9 and suit in 13 is very well !


İyi Eğlenceler!
Enjoy!

No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr