Patchwork

Ben patchwork işlere bayılıyorum. Aslında ben kumaş kumaşa bayılıyorum, sanıyorum bu konulardaki zevkim tekstil mezunu canım babamdan kaynaklanıyor.
Patchwork, farklı cins ve tarzdaki kumaşların, birbirine dikilmesi sonucu oluşan bir tekniktir. Kullanılacak kumaşlardan kesilen parçalar, farklı veya aynı geoetrik şekillerde kullanılarak birbirine dikilir ve daha büyük bir parça oluşturulur. Kumaş cinsleri farklı olabilir fakat dokusu, kalınlığı ve en önemlisi desen ve renk uyumu olmadığı sürece başarılı bir sonuç elde etmek zordur.

http://bananarepublic.gap.com.tr/urun/686865?s=68686500&ref=category

No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr