İstanbullu Blog Yazarları Buluşması

Bloggers of İstanbul had a fabulous meeting, details in Turkish but I'm sure you can get how fun it is with pictures ;) 

Öncelikle sevgili takipçilerimden ve ev sahibi nimo'dan bu etkinlik postunu yapmakta oldukça geç kaldığım için özürü bir borç bilirim. Ama belki bu postu okuyarak ne kadar keyifli bir gün geçirdiğimizi anımsarsınız ;)

İstanbullu Blog Yazarları Buluşması davetiyesini sizlere şu postumda sunmuştum ve heyecanla o gün ortam nasıl olucak, ben nasıl olucam, ne giysem ne etsem, kart bastırsam kimseyi tanımıyorum sıkılır mıyım kiiii  düşünceleri ile günü güne ekledik. Ve ardından 16 Şubat geldi çattı! :) 

Astroria Nero Cafe'de düzenlenen etkinlikte 100'ü aşkın blogger bir arada çal çene yaptı :))

Marka uzmanları, sosyal medya uzmanı ve boomerang yetkilileri uzmanlık alanlarında bizleri bilgilendirdi..

Organizasyonunun her bir detayı ile Contact Plus PR'dan Merve hanım ve ev sahibesi Nimo ilgilendi..

Sevgili Nimo ve Esraba bizler için birbirinden güzel hediye paketleri hazırlamıştı.

Nero cafe çay ve kahve servisi ile bizleri ağırladı.. 

Bikurabiye diye butik pasta kurabiyecinin pastası ile tanıştım ki bilmiyorum iyi mi yaptım :)) Sevgili bikubariye süper blogger pastası yapmıştı, ki bizi twitter ve instagramdan takip edenleriniz pastayı görünce orada olmak istedi :)
Japon Çekirdeği bize süper blogger cupcake'i ikram etti.

Çiçek sepetinden kocaaaman kurabiye buketimiz oldu.. 
Hayal pasta kurabiye evi süper blogger kurabiyesi hediye etti..
Vamelya kızların en hızlı kurtarıcı olan törpülerden hediye etti..
Apolena dünyanın önde gelen şehirleri konsepti ile makyaj çantaları hediye etti, benim ki Moscow oldu :) 
Eke home, yumuşacık havlu hediye etti..
Volio'dan naturel sızma zeytinyağı hediye edildi..
Tanacan Kozmetikten She Parfüm hediye edildi...
Decooks Academy'den şanslılarımız çikolata, kurabiye ve cupcake workshop'u kazandık, umarım kısa zamanda alırız bu workshop'u :)
China Glaze'dan ojeler deniyebilmemiz için oradaydı..

ve hepsinin ötesinde bloglarında takipçi olduğum blog yazarları ve daha önce nasıl keşfedemedim diye sonradan hayıflandığım birbirinden tatlı, sıcakkanlı, yaşam dolu blog yazarları ile tanışma, kaynaşma fırsatını buldum.
Saatlerin nasıl geçtiğini anlamadan, sanki yıllardır tanışıyormuş gibi muhabbete dalarak çok keyifli bir gün geçirdim. 

Bir sonraki aktivite kahvaltı diyorlar ??? :)))


























#istanbullublogyazarlaribulusmasi nda emeği geçen, gelen, sponsor olan herkese çooooooooook teşekkürler! Atladığım, unuttuğum bir husus varsa affola!
İletişimde kalalım!! Mujja!



5 comments:

  1. senin ben o guzel hallerini yerim <3 super olmus post yine

    ReplyDelete
  2. ayy sen de benim o dudakla fotorafım vvaaar! şimdi hatırladım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuzum mailini detailsbyenda@gmail.com 'a gönder hemen paylaşiim

      Delete
  3. blogdaki çekilişimi duyurmak isterim..

    http://fashionsletter.blogspot.com/2013/03/hediye-boaz-design.html

    ReplyDelete

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr