Fularları Düzenliyoruz | Scarf Organize

Giyim kuşamda her şeye olan aşırı merakım ve alasım olduğu gibi, annemin yıllardır özene bezene kendi fularlarını saklaması ve benim bi 10 senedir filan almalarım sonucu dağ gibi bi fular-eşarp-paşmina kolleksiyonum oldu. Tabi genelde yılın birkaç ayı sadece birkaç tanesine takılıorum, kendime forma ediyorum o ayrı ama ossun her renkte her tonla her dokuna bi şalım olacak illa :)) Bir de bunların kış için olanları var ki onu rica ediciiim sormayın :/
Uzun lafın kısası efenim ben bunları 1 çekmeceye, 1 kola kutusu şeklindeki silindirik hikayeye ve bi 10-15 tanesi yığın olmak üzere kendi dolabıma sığdıramıyorum artık..!
Aşağıda örnekleri olan düzenleme şekillerinden bir / muhtemelen birkacını en kısa zamanda hayata geçireceğimi saygılarımla arz ederim.! :))


As a result of being extreme curiosity about everything in clothing, and shopping interest, as well as my mom's collection for many years  I have a kind of mountain scarf collection.
Usually a few months of the year, I'm just with a few of them but it is necessarily to have a different matter, color and pattern scarf :)) There are also winter mode scarves, pls do not ask about them :/
Long story short, I tried to put them in a drawer, in a coke box-shaped cylindrical box, in my closet 10-15 of them stayed in a stack but no longer fit in their locker ..!
The following forms of organizing below probably going to be in my closet as soon as possible.! :))







iki tane puşim de burada sizin olmak üzere hazır bekliyor :)) 


No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr