Morhipo.com Converse Alısverisim | Shopping

İnternetten daha önce defalarca alış-veriş yapmama rağmen ilk defa bir ayakkabı satın alıyorum. Tabi ki bunda satın aldığım siteye güvenmem ve ayakkabının markasının uluslararası geçerli standartlarda olması yani ayağıma uymaması mümkün değil (:

Even if I had many times internet shopping I am buying a shoe for the first time. Of course I rely website and brand that is internationally recognized standards so is impossible  to not fit my foot (: 


All star converse'lerde idolleşmiş beyazdan sonra pütü kareli bu ayakkabıyı tercih ettim bir de yanında kargo ödeyen çorap aldım :) Yalnız işin garibi çorabı kargoyu ödesin diye aldım fakat çorap ayrı kargoda geldi ayakkabı ayrı :))
After the white Converse All star idol, I chose these red squared shoes :) Addition I bought a socks that paying cargo, but oddly socks and shoes came from a separate individual cargo :))



Alışveriş kutusundan bir de ağız tatlılığı çıktı :))
And there was a Turkish delight extra (:




Morhipo.com'da iadelerde kargonun firmaya ait olduğunu unutmamak lazım, yani siz de aklınızda yatan ürünü olurmu endişesine kapılmadan alabilirsiniz :))
Morhipo.com supplies free shipping for returns, so you can shop in your mind without worry (:

2 comments:

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr