Kupada Kolay Brownie | Easy Brownie in a Mug

Kek benim için candır, canandır.. her ders çalışma döneminin klasiğidir anneden ilk istenen şeydir.. brownie ise kekten öte kek aşklarının en güzelidir :)) 
az önce Pinterestte keşfettiğim 1 dk 40 sn de pişen hazırlanması ise çok kolay olan bu tarif uzun geceleri kolay sabahlara ulaştıracak bir sır gibi.. 
tabi ki hemen denedim ve afiyetle yedim! o kadar afiyetleydim ki sizin için fotoğraflayamadım :))

1 adet kupa,1/4 kahve fincanı şeker, 1/4 kahve fincanı un, 2 yemek kaşığı kakao, 2 yemek kaşığı sıvıyağ, 3 yemek kaşığı su,1 tutam tuz, arzuya göre üstüne dondurma ve pişirmek için mikro dalga fırın.
önce katı malzemeleri kupada karıştırıyoruz ardından sıvı malzemeleri ekleyip karışım homojen ve akışkan hala gelene kadar karıştırıyoruz. orta derecenin biraz üstünde 2dk ya yakın pişiriyoruz ve afiyetle yiyoruz :))

Cake is passion for me, especially for study nights it is classical for asking mum to cook it. Brownie is more than passion :))
as I discovered just a few min. ago on Pinterest, you can cook brownie in a 1 min 40 sec. Moreover it is really easy to prepare (:
I had a quick try and enjoy it well but forget for taking photos.
Enjoy :))

1 comment:

  1. Canım blogumdakı cekılıse katılırsan cok mutlu olurum sevgıler:)

    ReplyDelete

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr