Büyük Beden | Plus Size

Neden yurtdışındaki bedendaşlarım özgürce modaya uygun ve özgün kıyafetler giyiyorken, Uluslarası markalar neden Türkiye'de plus size çalışmalarını getirmiyor da biz burda 1-2 marka ile kendi yaratıcılığımız arasında bocalıyoruz ve bunlara zorlanıyoruz ?

 While my same body size bodies in abroad freely wearing the trendy and unique clothing, why plus size work of international brands in Turkey, why not bring your own creativity with the brand of the 1-2 bocalıyoruz here and we forced them?



Peacocks çoktan kapanmış, Dorothy Perkins Debenhams ile sınırlı kalmış, Evans 40 yaş üstüne hitap eder olmuş, Koton plus koton indiriminin kıyısından geçmemiş, Faik sönmezden ise anneannem giyinirken ben H&M'lerin, Zara'ların geniş kalıplarını kapıp tarz yaratmaya çabasında can çekişir halde.. 
Oysa yurtdışı versiyonlarıma aşağıdaki örneklerdeki gibi özgür willy 


Peacocks have already closed, Dorothy Perkinswas limited with Debenhams , Evans has 40 years on the appeals,  Koton plus never on sale with good styles, my grandmother dressed in Faik Sonmez  but I try to find stlish peaces in H&M, Zara with wide cut ...
However, as the following examples overseas plus size woman wears like free willy





















buraya kadar gelip de o zaman sen de koca poponu erit dostum diyenlere not: eritiyorum eritmesinde de bu da bi bünye annem senin gibi asla 38 beden olup da ordan 36 lara düşme ihtimalim yok tabe, biraz anlayış ! ;)
Benim nasıl göründüğümü ya da giyindiğimi merak ediyorsanız Details by Enda facebook sayfasında uğrayın derim ;)

If you come up here and say dude lose weight a bit! here your note: I'm trying but38 body is not able to be, a little understanding! ;)

If you curious how I look and what wear, come by Details by Enda on facebook :)

1 comment:

  1. heh çok eğlenceli bir post olmuş :)) severek okudum. ben de bloğuma beklerim :)) sevgiyle kal :))
    http://piiboutique.blogspot.com/

    ReplyDelete

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr