Urfa, Mardin, Hasankeyf v.1 : Halepli Bahçe Mozaikleri | Aleppo Garden Mosaics

Size şu postta Urfa, Mardin ve Hasaykeyf'e gidiyorum diye önerilerinizi istediğim gezinin ardından neredeyse 2 ay geçti ama ben anca yazabiliyorum. 
Sanıyorum iş, aile, doktora, aşk, sosyal yaşam ve blog arasında istediğim oranlarda bölünemiyorum ama bundan sonra biraz daha gayretli olacağıma söz veririm :))


After I suggested you in this post about my Urfa, Mardin and Hasaykeyf trip, I was barely able to write after the trip was almost 2 months.
I think work, family, PhD, love, social life, blog, its comes hard to take everything in a one box together but I promise I will write you more often :))


İlk durağımız Urfa, uçaktan iner inmez kendimizi marifetli rehberimiz sayesinde şuan çalışmaları tamamlanmamış olmasına rağmen Halepli Bahçe'de buluyoruz. Halepli Bahçe Urfa belediyesi tarafından oyun parkı yapılmasına planlanmış bir alanda temel kazıları yapılırken bulunuyor. Halepli Bahçe, Romalıları Saray Taban Mozaiklerin yer aldığı bir yer.


Our first stop was Urfa, a handy guide takes us to Halepli Bahçe | Aleppo Garden first although unfinished work of it. White theme park planned to be made Aleppo Garden find during excavation of the foundation's area. Aleppo Garden, a place where the Romans House floor mosaics.

  


 İlk mozaik, Aşil'in kutsal suyla topuğundan tutularak vaftiz edilmesi..
The first mosaic, Achilles to be baptized with holy water ..





Sarayın salonu...
Living rooms of the palace ...






Sarayın odası..
Room of the palace..


Roma kraliçesinin portresi..
Portrait of the Queen of Rome ..


Savaşçı Amazon Kadınları Portresi..
Portrait of The Women Warriors of the Amazon...


 Bu kadınların göğüslerinin bir kenarı yok amaç hedefi tutturmak...
These women do not have one side of her breasts, the aim of hitting the target ...



No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr