Nişan Öncesi Dış Mekan Fotoğraf Çekimi | Outdoor Photo Shoot Before Our Engagement Cerenomy

Merhaba,

aylar sonra ilk defa post yazıyorum.. Bloğun diğer sosyal medya ağlarından paylaşımlarda bulunurken blogger üzerinden bu kadar ara vermemin bir çok nedeni var elbet ama en büyük etken herhalde hayatın büyük bir pause u bize ve stop u da babacığıma yapmış olması..
Canım babam, canımız Tecer'imiz 16 Kasım da bu hayata gözlerini kapattı. Umuyorum ebedi istirgahı huzurla geçer.. 
------------------- 
Şurada her bir ayrıntısını paylaşacağıma söz verdiğim postta sonra.. 
Günler günleri devirdi ve 16 Ağustos'da nişan törenimizi Ankara'da halamın evinde gerçekleştirdik. Bu posta size dış çekim ayrıntılarını paylaşacağım :)

Törenden 2 gün önce Dikmen Vadisinde photomuz aşk dolu fotoğraflarımızı çekti. 1 saati aşkın süren çekimler sonrasında son derece yorgun düşmemize rağmen inanılmaz keyif aldığımızı ve nişan öncesi bütün stresimizi attığımızı söyleyebilirim. Çekimi gerçekleştiren Olenka'ya ve Aytekin beye teşekkür ederiz. 

Hem nişan kıyafetleri ile rahat fotoğraf çektiremeceğimizden hem de o kıyafetlerle olan fotoğrafların bizi baymaması için dış mekan fotoğraf çekiminde spor-şık kıyafetler tercih ettik.
Ben transparan pullu bodyimi (Mango) koyu renk jean ve sivri burunlu ayakkabım ile tamamladım. Aksesuar olarak tabiisi tek taşım - oops- :)), saatim ve küçük sarkıt küpem vardı.
Mert ise gömlek, blazer ceket, jean ve loafer rahatlığındaydı.

Gelelim çekime..
Fotoğraflarda kullandığım taç çocukluğumdan kalma inci ve yapma çiçeklerle süslenmiş. Elimdeki çiçek ise annemin gelin çiceği :oops: Çiçeği yıllardır saklıyorduk biraz ezilmişti ancak önce yıkandı ardından tek tek kolalanarak Sevinç ablam tarafından ütülendi- çoooook teşekkürler! Bu çiçek annem için süpriz oldu çünkü babamın tedavisi nedeniyle onlar Ankara'daydı..
Ve tek kardeş olmanın getirdiği dez avantajla bütün hazırlığı [ bazı destekler hariç ki kendilerine tek tek teşekkür edicem :) ] İstanbul'da tek başıma tamamladım ve bir dolu eşya ile Ankara'ya yolculuk ettim :) 

Burda annemin çiçeği ve çocukluk tacı ile bir nevi gelin&damat pozu verdik :)
Fotoğrafçımız beyaz bir çuha getirmişti onun dışında fotoğraf çekiminde kullanılan bütün aksesuarlar benim götürdüklerim oldu :)

Baktığımız kitap Mert ile ilk 3 yılımızı anlatan foto kitabımız, takibi ki foto kitabın babası Lukapu'dan yaptırtmıştık :) 
E kalp M treni sevgili Nurdan'ın hediyesi kendisi sağolsun bir cumartesi gününü nişan öncesi bana feda ederek Tuzla'dan Mecidiyeköy'e gelip yaklaşık 400 adet aşk kurabiyesi yapmamda yardımcı oldu-kurabiye tarifi ve görselleri ilerleyen postlarda- gelmesi destek olması yetmezmiş gibi bir de bize ömür boyu saklayacağımız bir hediye armağan etti. Dilerim ki rabbim de onun gönlünün muradını - beyaz atlı bir prens ;) en kısa zamanda versin. Amin.

Aslında mumluk olan ferforje yi yapma güllerle doldurdum ve ortasından 3 tane kalp sarkıttım günü, bugünü ve yarını aşkla yaşayalım diye (:
Denizci aşık ayı ise ikea'dan.


İlerde inşallah (!) önce çocuklarımız sonra da torunlarımız "niye Ankara'da nişanlandınız ? " diye sorduğunda şu cevabı vereceğim. "Çocuklar dedeniz tedavi oluyordu babanız ise başkentte askerdi (:"



Evlenme teklifini tekrar tekrar almaktan bir zarar gelmez di mi ? :) Bu yazı metinleri Zeynep Harikalar Diyarında bloğundan alındı..


Aynı şekilde Zeynep'in bloğundan alığım e-v-l-e-n-i-y-o-r-u-z yazısını nişan tarihlerine göre uyarladım.
Bu fotoğraf bana eski türk filmlerinden bir parçaymış gibi geliyor..



Mert normalde ciddi ve düzgün bir İstanbul beyefendisi iken sanıyorum benim muzipliğim ile her fikre uyar oldu :)
Mr. bıyyık daha önceki bir eğlenceden kalma dudak ise konuşma balonlarını yaptırdığım Esra hanımın hediyesi :)


Konuşma balonlarımızı bizim istediğimiz metinlerde, renkte ve formatta Konuşma Balonum hazırladı, sağolsun!




Aşkımdan bana gelen kinder süpriz yumurta şirinesi ve Seniye'nin bana hediyesi olan obur/aşçı şirin mesud gözükmüyorlar mı :)


Scrabble'ı ailecek çooook severiz :)



 

Yüzük parmaklarımızdaki yazı fikri diğer bir çok fikir gibi tabii ki pinterestten, beni orda da takip etmek isteyen tık tık :)

Fikir pinterestten olsa da emek eden aşkın olursa başka bir keyif tabi :) Mert'in süpriz "I stole her heart, So I'm stealing his last name" konuşma balonları :oops:
Bu arada yeri gelmişken belirteyim Dikmen Vadisi çekim için son derece keyifli ve görsel olarak da arkamızdaki kalp arajmanından da belli olacağı gibi güzel bir mekandı!

Winnie bizim ortak aşkımız diyebilirim. İkimizde bu karakteri çok seviyoruz eee hal öyle olunca ve benim de yaratıcılığım devreye girince bu fotoğraf kaçınılmaz oldu (:



Nişan öncesi evi biraz süsleyebilmek adına Kızılay'da ıvır zıvır satan dükkanlara gittim tabiisi- alışveriş yaptığım dükkanı hatırlayınca buraya yazıcam :)  Ordan aldığım keçeye halat ip ile Aşk Bir Ömür'ü işledim. Ömür'ün M harfinden ise E ve kalp oluşuyor ki bu bizim aşkımızın bir sembolü haline getirildi tarafımca :) Rabbim nasip ederse Mert ve Enda için Aşk Bir Ömür olacak..

Çalılıkta görülen kara tahta için ne dolandım bilemezsiniz kara tahta boyası alıp kendim boyayacaktım az kaldı ama imdadıma Funbou yetişti. Nişan hediyesi kurabiye paketlerinin içine attığım kalp şekerleri de oradan temin ettim benim bir sonraki postta paylaşmamı beklemeden siz siteyi talan edebilirsiniz :)

Mutluluktan uçan arı ise bizim için başka önemli çünkü ikimizde bir İTÜ aşığı olarak arı'yı ve onu temsil eden çalışkan sembolleri seviyoruz :))



Gelelim nişan için ortalığı birbirine kattığım bi milyon kişiden teklif aldığım yüzük yükseltici mevzusuna :)
Instagramda takip etmediğim hesap kalmadı şu meret yüzünden :)
Ama en sonunda Lalezar Tasarım ile anlaşıp tam gönlüme göre ve ciddi de uygun bir fiyata yüzük yükselticimi yaptırdım.
Webte göreceğiniz örnekler genelde erkek ve kadın isimlerinin yazıldığı 2 ayrı kalpten oluşuyor. Ancak hayatımı birleştireceğim kişiyle isimlerimiz ayrı ayrı ve bir başlarına yazmalarını tabii ki tercih etmedim ve normal ölçülerin dışında çıkarak biraz daha büyük ve yekpare bir yüzük yükselticisi yaptırdım.
Lalezar tasarımdan Ayşegül hanım arzu ettiğim tonda kurdele bulabilmek için aynı tonlamalarda 4-5 renk kurdele bile aldı sağolsun :)


Nişan yüzüklerimiz ise ince kısmı parlak, kalın kısmı mat olmak üzere düz klasik alyans grubundan. Yüzüklerimizi Altıntuğlu kuyumculuktan aldık.
Yüzükler tam istediğimiz gibi oldu ancak benim arzum olan yüzüklerin içine karşı cinslerin tek bir ismi yerine Enda & Mert yazılması isteğim maalesef yapılamadı gelecekte alyansları yenilersek şartları zorlayacağıma emin olabilirsiniz :) Alyans alımı ve sonrasında da güler yüzü ile bize yardımcı olan Kızılay şubesinden sevgili Aybike hanıma çok teşekkür ederiz!
Denizci aşık ikea ayısına alyanslarımız çok yakışmamış mı ?



Umarım bunca zaman post yazmamın affını bununla vermişimdir.
Daha önce de dile getirdiğim gibi aslında önemli olan tüm bu ayrıntılar değil önemli olan başınızı omzuna güvenle, huzurla yaslayabileceğiniz adam'ı bulmak..

Ben o adamı bulduğumu düşünüyorum ve dileğim o dur ki bir ömür boyu onunla aynı yönde yürüyebiliriz...

No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr