Bu aralar ben

Biraz yokum ortalıkta, biraz içe dönüğüm, biraz azım, biraz çokum.

Gündüz vaktimi işleri tamamlayarak, akşam anne babamla ve sevgili yarimle olarak geçirmek istiyorum.

Bunların yanına çok istediğim, özlediğim, kalem kıpırdatamadığım doktoramı ise ihmal etmek istemiyorum elbet.

Ancak sevgili ay sonunda asker olacaksa, babacık aylardır akciğeri ile uğraşıyor, annem ise nereye yeteceğini şaşırıyorsa bana da refakatçi izinleri, gece nöbetleri, gündüz uykuları düştü ve işe gelmeyi özler hale geldim.. Doktoram ise hocamın yoluna girer avutmalarında bir umut kaldı..


Ama herşey yoluna, rayına girecek yakında inanıyorum..


O nedenle bu aralar ben yokum diye, sanmayın ki hepten yokum.. Sizlerle iyi günümde, gülen yüzümle, çoşkulu halimle olmak istiyorum da ondan bu sessizliğim..


Hele biraz daha müddet bana, şöyle bi kendime geleyim sonra da size gelirim..


Sevgiler,

Enda


Kurt Vonnegut says that:

No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr